poker online


marți, 18 decembrie 2012

Cel mai bun si mai ieftin webhosting

In caz ca vreti sa va apucati de o afacere online sau pur si simplu vreti un site al vostru, vreau azi sa va prezint cea mai tare oferta, cel mai bun si ieftin webhosting din cate am intalnit.
 Inainte de a va spune care este vreau sa va spun o mica poveste. Cautam de ceva timp si imi doream un site fara reclame impuse, care sa imi dea o mai mare liberatte decat un site pe wordpress sau bloger, sa am si sa pot da adrese de e-mail etc. Nu doream nici sa dau mult pe el pentru ca nu stiam sincer daca o sa mearga treaba. Asa ca am incercat webhostinguri romanesti, faimosul godaddy, chiar si domeniu(1,19$ sau cat dracu e) si webhosting de la yahoo. Sincer am si luat un domeniu de la yahoo dar conditiile ulterioare, suportul oferit samd au lasat de dorit. La fel si cu godaddy. Stiam de oferta pe care am sa v-o prezint si voua dar mi se parea prea ieftin si imi suna a tzeapa. GRESIT!
Pentru aproape 10$ pe AN sa ai webhosting si domeniu? DA SE POATE.

Spatiu si trafic nelimitat, server uptime 99,9%, 24/7 expert and profesional customer care, poti instala orice: worpress, joomla, galrii foto, etc., poti sa iti construiesti siteul de la 0, identitate ascunsa a proprietarului.
Sincer in momentul cand am comandat inca aveam dubii. DAR ce sa vezi la 10 - 15 minute de la comanda un telefon (numar din afara). Erau cei de la support care doreau sa vada daca sunt multumit, doreau sa imi activeze domeniul ... Chiar m-au ajutat cu transferul domeniului luat de la yahoo.
Sincer am fost profund impresionat, mai ales dupa ce am stat destul timp si am depus ceva efort sa imi primesc banii inapoi de la godaddy (nemultumit de pachet: prea scump si prea putine facilitati.)
Acum se implineste aproape un an de cand am luat hostingul de la siteground si nu mi s-a cerut niciun ban in plus. Am instalat worpress, cu o thema gratis, blog si magazin online, toate cu 10$ pentru un an. O afacere destul de buna zic eu, un site al meu aproape gratis, mai ales ca banii investiti si peste  au venit din prima luna.

Bineinteles oferta de mai sus este pentru nouveniti iar pentru cei ce au pretentii mai mari exista destule alte oferte. Mai ales acum in perioada sarbatorilor.

Web Hosting

By underl1ne with No comments

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu