poker online


duminică, 25 septembrie 2011

Unde sa joc poker?

Foarte des aud intrebarea "Unde sa joc poker?"
Raspunsul insa este foarte diferit, si depinde pe cine intrebi. Multi merg pe varianta site-urilor mari, gen PokerStars sau a altora medii gen PartyPoker
Nu sunt adeptul lor pentru incepatori. De ce ?
Simplu, pe cele de mai sus vei gasi multi jucatori buni si nu vei putea invata sa joci, cu atat mai putin sa catigi bani. Acolo trecem dupa ce am facut un bankroll, adica avem cat de cat buzunarul cu bani, si nu oricum ci intr-o anumita ordine, pe care o sa o vezi pe parcurs si o sa intelegi de ce.
Pentru ca esti incepator, si locul unde mi-am facut si eu un cont, deoarece am zis ca vom juca impreuna sa vezi ca se poate, am ales un site mic, si anume PokerTime.


Downloadeaza softul, fa-ti un cont, baga la afiliere userul meu UNDERL1NE (da-i cu copy pt. ca al 7-lea simbol e 1[unu]) (asta ca sa pot sa te urmaresc indeaproape si vei primi si un bonus daca faci prin codul  meu). Va trebui sa iti dai si nr de tel ca sa iti trimita un cod de activare.
Apoi ia 5 usd gratis de pe linkul: bani gratis pe PokerTime. Cod promotional 5FREEPT.
Am ales site-ul de mai sus? Pentru  ca este un site mic cu multi incepatori. Chiar daca nu iei multi bani pentru inceput cei 5$ iti sunt suficienti sa inveti si sa ii inmultesti. Este un site unde e usor sa faci bani la poker. Au un program foarte bun de loialitate si vei genra rapid puncte de fidelitate care se vor transforma in bani pe care ii vei primi. La jocul cash jucatorii sunt chiar slabi, si la tipul de turnee pe care il vom juca noi, repectiv cele double or nothing, va fi usor sa dublam rapid banii si sa facem puncte. Fata de alte siteuri aici nu au numai cu 10 jucatori ci si cu 6, astfel avand mai multe sanse de castig, eliminand decat 3 jucatori.
In fine, intru in detalii, fa-ti cont acolo, baga la recomandat, sau afiliate code: UNDERL1NE si hai sa ii dam drumul.
Daca vrei bani gratis pe un site mare de poker, cum ar fi PartyPoker, vezi oferta asta de Bani gratis pentru poker

AFLA CUM IEI BANI GRATIS PE POKERSTARS.




By bip with No comments

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu