poker online


luni, 13 februarie 2012

Bani gratis pe Kingdom Of Poker

Un site de poker nou aparut, pe numele sau Kingdom Of Poker se autiintituleaza site-ul de poker pentru jucatorii din Asia. Vazand ca exista si posibilitatea sa iti iei bani gratis pe acest site, mi-am zis sa il incerc.
Am downloadat aplicatia

Mi-am facut un cont, mi-am ales userul, parola, am bagat mailul, etc....
Mi-am activat contul cu linkul trimis in mail si aveam un cont nou pe Kingdom Of Poker.
Ca sa fiu sigur ca primesc banii gratis mi-am introdus la profil toate datele reale, nume, adresa, etc.
A doua zi surpriza. Bani gratis pe Kingdom Of Poker, 8$.
Am jucat putin sa vad cum este site-ul. Nu foarte performant, cam lasa de dorit grafica dar jucatorii foarte slabi.
In 30 min - o ora facusem la o masa 20$, jucand doar cash.
Incercati si vedeti despre ce e vorba.


By underl1ne with No comments

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu