poker online


marți, 3 aprilie 2012

Bani rapid din poker: cum joci poker la mesele cash

In principal la mesele cash joci pentru a face profit. Asta stie toata lumea. Nu joci sa fii cel mai bun.
Personal consider profit cel putin jumatate din suma cu care am intrat la masa respectiva. Consider profit bun daca reusesc sa imi dubez suma cu care am intrat, iar ce e peste e exceptional.
Cum am mai zis si in articolele precedente joc cash poker pe POKERSTARS, asta pentru ca sunt multe mese la care pot juca simultan, platforma merge foarte bine, iar numarul jucatorilor fiind mare nu dau chiar atat de mult de jucatori pro.
Strategia mea cand ma apuc de cash este sa joc mai multe mese simultan, incep cu doua si mai adaug in functie de cat de de bine ma descurc. Intru cu buyin peste media de la masa, ies cand fac un profit bun.
Ce se intampla in cazul in care scad, in cazul in care pierd. Simplu, ies de la masa. Merg pe ideea ca daca nu imi dauseama cine e cel mai prost jucator de la masa inseamna ca eu sunt, iar pierderile indica acest lucru.
Alta problema majora ar fi profitul rapid. Multi cauta acest lucru si pierd mai tot timpul. Mai mult, ii vezi constant ca raman cu ban iputini si merg allin. Personal nu merg allin decat daca am o mana puternica preflop (AA, KK,...) sau o mana foarte puternica postflop (trei bucati, chinta, culoare, etc ). Altfel nu mi se pare profitabil.
In ceea ce priveste bet-urile joc foarte agresiv, raise preflop, bet sau raise postflop, si de acolo in functie de reactii.
Ies de la masa, cum am mai zis, cand am profit jumatate sau dublul sumei cu care intru. Mai mult nu ma intereseaza. Nu stau mai mult de o ora peste cap la o masa. Timpul ideal pentru profit 30 - 45 minute.
Ultimele puncte le voi discuta mai mult in articolele ce urmeaza deoarceec vor fi destul de lungi.
Ca si un exemplu: intru la 3,4 mese simultan cu 7 sau 8 dolari. La doua merge la doua nu prea. dupa 40 min ies cu 18 dolari profit/sesiune. Joc 3,4 sesiuni pe zi. Aproximativ 60 dolari. Minus pierderi sa zic 10 dolari, 50 de dolari pe zi. Joc cam 20 de zile pe luna. Asta ar ceni in jurul a 1000 de dolari pe luna. Un salariu destul de bun pentru un jucator de poker incepator. Retrag cam 800 dolari iar restul raman pentru bankroll. Am zile in care numerge de nici un fel si atunci ma bag la turnee garantate.

By underl1ne with No comments

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu