poker online


vineri, 2 martie 2012

Poker: joc, strategie, noroc sau stiinta

Nici nu stiu cum sa incep articolul asta. Am intrat azi intr-o discutie care inca mai imi suna in cap. Pur si simplu totul a inceput discutand cu catvia colegi despre problema principala din Romania: banii si lipsa lor. Imi fac griji catoata lumea cand ma gandesc dar nu pot sa zic ca ma plang ca toti ceilalti. Asa ca la intrabarea tu cum mai stai ma cu banii? Am zis "asa si asa". Cidat, s-au uitat toti ciudat. Fiecare are cate o problema legata de acest subeict si se pare ca toate mai grave ca a mea. Da ce ma tu nu ai probleme cu banii ca avem acelasi salariu. Ba da zic dar nu chiar atat de grave. Adica nu o duc chiar atat de rau. Mai fac bani si din altceva. Pai din ce ?
Cum sunt de fel reticent in a spune ca joc poker, am incercat sa evit dar cum nici eu nu imi respect regulile intotdeauna m-am scaat. Joc poker!. AAAAAA atat mi-a fost. Dupa cateva intrebari legate de castig au inceput mustrarile si exprimari de idei preconcepute:
Stii ca pana la urma o sa pierzi? Stii ca asta e ca un drog? Cum poti sa arunci cu banii? Iti plac banii nemunciti? Asta e joc de noroc. Mai inveti si pe altii sa joace? Vrei sa mai distrugi si pe altii? Ai un site si inseli oameni?........ si ma opresc ca e mai mult de spus.
WOW. Nu ma asteptam, mai bine taceam dracu din gura. Nu prea ma obosesc sa raspund acestui gen de oameni dar tinand seama de faptul ac am cetiva cititori o sa incerc sa dau un raspuns. Asa ca tineti-va bine, urmeaza o postare extrem de lunga.
In primul rand, nu stiu daca stiti definitia mea despre poker. "Pokerul este, pentru mine, un joc, cu carti, pe bani." Nu pot sa il vad altfel. Nu vreau sa fiu cel mai bun, vreau decat sa castig bani dintr-un joc la care ma pricep, sa ma distrez putin, sa ma relaxez cand gasesc o masa usoara, sa invat cate putin despre jucatori si despre oameni. Suna amuzant si misto insa nu e tot timpul chiar asa. Scopul jocului meu sunt banii iar mijlocul de a-i castiga este jocul meu definit de cartile mele, stiinta si strategia mea.
Inaite ca cineva sa ma acuze ca risipesc banii la poker ar trebui mai intai sa viziteze site-ul asta. Incerc sa explic tuturor ca nu trebuie sa depui bani de la tine, poti sa faci rost de BANI GRATIS DE POKER Cred ca am depus de cateva ori, sigur am depus inainte de a face prima retragere, asta pentru verificari si sa stie camera de poker unde sa imi trimita banii. Sigur stiu ca a fost pe pokerstars. Cel mai mult am facut bani pe Pokerstars
Dece zic eu ca pokerul este un joc? Pentru ca asta este si nu ma refer la faptul ca este un fel de joaca, cine crede asta se inseala. Este un joc unde unii sunt mai buni ca altii, unde nu trebuie sa fii cel mai bun, dar trebuie sa gasesti jucatori mai slabi ca tine incat sa ai cum sa le iei banii.
Pana la urma o sa pierzi. Asa si.... In fiecare zi pierd. Nu poti sa castigi tot timpul. Intr-un turneu sau la un joc cash poti sa pierzi de cateva ori bune si chiar substantial. Conteaza sa inveti, sa nu mai faci aceleasi greseli. Sa te ridici de la o masa cu plus sau sa iesi dintr-un turneu cu mai mult decat ai intrat. SIMPLU. Daca nu pierzi nu ai cum sa inveti, nu ai cum sa iti observi greselise. Regula: nu poti sa castigi mereu.
Pokerul nu este ca un drog. Banii sunt un drog. Probabil cel mai puternic. Lipsa lor si dorinta de a face bani rapid si usor este drogul absolut. DAR asta nu inseamna poker. Banii la poker se fac prin munca. Nu intrii, joci 30 min si faci din 10 dolari 1000. NU!!!!. Daca intr-o ora iti dublezi suma cu care ai intrat stai foarte bine. Daca ai intrat cu 1$ si dupa o ora ai 2$, pentru a face 1000$ trebuie sa joci cel putin 1000 de ore + orele in care nu castigi sau chiar pierzi. Mia de dolari te ispiteste nu jocul de poker.
Pokerul este de joc de noroc. OK, dar cand? Iti spun eu. Cand mergi allin cu maini proaste. Cand iti investesi toti banii la o masa. Cand joci beat. Cand joci nervos. Cand nu ai citit si invatat nimic dar vrei mii intr-o seara. Trebnuie sa ai o strategie cat de slaba cand incepi sa joci si cel mai important sa te tii de ea. Se mai intampla sa ti se intample sa ai si ghinion. Sa pierzi cu carti bune. Asta e, atata timp cat nu pierzi toti banii poti sa stai linistit. Este ca in viata si cei ce au jucat presupun ca au invatat ca jocul de poker este a si viata. Niciodata nu stii ce te asteapta, darniciodata nu trebuie sa te dai batut.
Nu incerc sa invat pe nimeni sa joace. Nu m-am apucat sa scriu aici pentru a invata lumea cum sa joace si cum sa faca. Am un preieten care a ramas fara serviciu, nu si-a gasit un loc de munca, stia ce fac si a inceput si el. Decat ca ma trurba cu telefoanele: Cum sa fac, Ce sa joc, De unde iau bani gratis, Ce fac acum, merg allin sau fold. Pur si simplu am inceput sa scriu ca sa cireasca si sa ma lase cu telefoanele. Ii mai explic si acum ce si cum dar in cateva ore nu poti sa inveti un om sa joace poker.
Micul meu blog nu vrea sa corupa oameni sa joace poker si sa piarda bani. Nu. V-am prezentat oferte de bani gratis pentru poker, v-am aratat si cum sa inmultiti banii aia. Nu spamez pe nimeni, nu trimit mailuri la necunoscuti. Am considerat intotdeauna ca incerc sa ofer, nu numai pretenului meu, tuturor cel putin o oferta de job pe net.
Datorita faptului ca un mic site gazduit de blogspot are pagerank 2, apare in primele cautari pe google, iar numarul de vizitatori este ok, incep sa cred ca ajut in felul meu pe cei dornici.
Nu ma simt mai bine dupa ce am scris acest articol dar cred ca explicatiile acestea le datoram catorva persoane, nu numai celor care citesc.
Asa ca celor ce vor sa joace: daca incepeti cu idei preconcepute mai bine nu mai incepeti deloc. Celorlalti: spor la treaba!!!


By underl1ne with No comments

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu